شهردار تهران گفت: مشکلات و معضلات محلات با یکدیگر متفاوت است بنابر این دوره‌های بعدی طرح جهادی 137 به صورت طرح‌های موضوعی و موضعی در مقطع زمانی مشخص اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار همشهری، محمد باقر قالیباف  روز پنجشنبه، در همایش شورایاران و ائمه جماعات مناطق 21 و 22  با بیان اینکه باید حضور و فعالیت شورایاری‌ها در اداره امور شهر بیش از پیش تقویت شود، تأکید کرد: شورایاری‌ها نباید تبدیل به یک رده ستادی و اداری شوند، بلکه باید با کاستن اختیارات مناطق و افزایش اختیارات نواحی، این امکان را فراهم‌سازیم که مشکلات و معضلات محلات با همیاری شورایاری‌ها از سر راه برداشته شود.

قالیباف با بیان اینکه می‌توان مسئولان نواحی را نیز با مشورت و نظر شورایاران انتخاب کرد تا در واقع مردم در اداره امور شهر دخیل شوند، افزود: در این راستا مقرر شده تا اوایل دی ماه برای همه شورایاران کد مشخصی در سامانه 137 تعیین شود تا درصورت تماس شورایاران با این سامانه معضلات و مشکلاتی که آنها مطرح می‌کنند به‌طور ویژه بررسی شود.

شهردار تهران در ادامه با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند تمام مشکلات و معضلات خود را به وسیله سامانه 137 و 1888 مطرح کنند، گفت: شهرداران مناطق موظف هستند روزهای دوشنبه از ساعت 30/7 تا 30/12 ظهر جوابگوی همه شهروندان باشند.

کد خبر 35621

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز